2013. augusztus 26., hétfő

Árnyvadász história

Sziasztok!

Amint láthatjátok, TELJESEN más lett a blog, eltűnt Macklemore ( Majdnem :P) és eltűnt minden.

Nos, nem tudom, mennyire érdekel Titeket a kicsit akciódúsabb Árnyvadászos sztori, de szakítottam a romantikus X-faktor vonallal.
A régi sztorit még nem törlöm, de hamarosan törlésre kerül az is. Még előttem áll egy videókészítés, és egy fejléckészítés ( a fejléc a barátnőmnek lesz, a mostani kinézettel ki vagyok békülve, azt hiszem...) és amint kész vagyok, elkezdem az első részt.

Kiteszek ismét egy szavazást, hogy kinek hogy tetszik az új blog.

Sziasztok!
xoxoxo Nady

2 megjegyzés:

  1. Áá, én most olvastam a Csontvárost, meg most csiláltak belőle filmet. Ez egy király blog lesz! ;)
    Xxx
    Várom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm!
      A film nagyon jó volt !! ♥

      Törlés